MEER INFO

HOME

GRATIS BREIPATRONEN en BREI INFORMATIE
voor beginners en gevorderden

Laatste update 22-07-2018

Deel de site met je vrienden

BREIPATRONEN:

Baby en Kind
Heren

H A N D I G E  B R E I T I P S  V I N D  J E  H I E R

COMPLETE NEDERLANDSE PATRONEN OP VIDEO
.
.

HOE WERKT HET! (Even lezen graag)

  1. Kies eerst in het alfabetische menu voor het patroon dat je zoekt.
  2. Op de pagina die je voor krijgt zie je dan een aantal keuzemogelijkheden waar de jouwe ook bij staat.
  3. Klik op het vakje van je keuze en je gaat door naar mijn Pinterest verzameling van patronen.
  4. Op het bord van je keuze zie je alle plaatjes van de patronen staan.
  5. Klik de foto aan van het patroon dat je hebben wilt en deze wordt in een overlay geopend.
  6. Onder het plaatje van het patroon zie je de button "Bezoeken" of "Openen".
  7. Klik die aan en je bent bij het patroon.

      Voor een uitgebreide uitleg over Pinterest klik je even hier,
opent in een nieuw venster     

.
ALLES VOOR DE HEREN
BREIEN
HANDSCHOEN, WANTEN en KOUSEN
BREIEN
SJAALS, DASSEN en MUTSEN
 
Handgebreide, dus goed passende handschoenen, bijpassend bij zijn sjaal, trui, of jack wat kan er mooier zijn? Zomer en wintersjaals, warme colls, en  bijpassende mutsen de allermooiste brei je toch zelf voor je geliefde.
Met jouw lievelingsgaren in zijn lievelingskleur.
.
BREIEN
TRUIEN 1 KLEUR
  BREIEN
TRUIEN MEERKLEURIG
.
Heerlijk warme gebreide wintertruien, hier vind je alles wat je met 1 kleur garen kunt maken. Sommige modellen lenen zich ook prima voor verloopgaren, maar niet alle.

Heerlijk warme gebreide wintertruien, hier vind je alles wat je met meerdere kleuren garen kunt maken en ook een aantal met verloopgaren.
Als je deze met de intarsiatechniek maakt heb je geen draden aan de achterzijde.

.
BREIEN
TRUIEN MET KABELS
  BREIEN
VESTEN
 

Heerlijk warme gebreide wintertruien, hier vind je ze met kabels en bijbehorende motieven, voor een prachtig winters effect.
- Kies voor een kabeltrui geen verloopgaren, dan zie je meestal de hele kabel niet meer.

In elk seizoen kun je hier in Nederland wel een vest(je) gebruiken, dun voor de zomer en warm voor de winter. Ook een prachtige jas is heel goed te breien.  
--