MEER INFO

HOME

GRATIS BREIPATRONEN en BREI INFORMATIE
voor beginners en gevorderden

Laatste update 20-04-2018

Deel de site met je vrienden

BREIPATRONEN:

Baby en Kind
Heren

H A N D I G E  B R E I T I P S  V I N D  J E  H I E R

COMPLETE NEDERLANDSE PATRONEN OP VIDEO
.
.

HOE WERKT HET! (Even lezen graag)

  1. Kies eerst in het alfabetische menu voor het patroon dat je zoekt.
  2. Op de pagina die je voor krijgt zie je dan een aantal keuzemogelijkheden waar de jouwe ook bij staat.
  3. Klik op het vakje van je keuze en je gaat door naar mijn Pinterest verzameling van patronen.
  4. Op het bord van je keuze zie je alle plaatjes van de patronen staan.
  5. Klik de foto aan van het patroon dat je hebben wilt en deze wordt in een overlay geopend.
  6. Onder het plaatje van het patroon zie je de button "Bezoeken" of "Openen".
  7. Klik die aan en je bent bij het patroon.

      Voor een uitgebreide uitleg over Pinterest klik je even hier,
opent in een nieuw venster     

.
ALLES VOOR DE DAMES, PAGINA 2 VAN 2.
BREIEN
TRUIEN 1 KLEUR
BREIEN
TRUIEN MET KABELS
BREIEN
TRUIEN MET KANTPATROON
Heerlijk warme gebreide wintertruien, hier vind je alles wat je met 1 kleur garen kunt maken. Sommige modellen lenen zich ook prima voor verloopgaren, maar niet alle.

Heerlijk warme gebreide wintertruien, hier vind je ze met kabels en bijbehorende motieven, voor een prachtig winters effect.
- Kies voor een kabeltrui geen verloopgaren, dan zie je meestal de hele kabel niet meer.

Heerlijk met een kantpatroon gebreide truien, hier vind je alles wat je met van di leuke "gaatjestoeren" kunt maken.
- Kies voor een kantpatroon geen verloopgaren, dan zie je meestal de hele kabel niet meer.
.
BREIEN
TRUIEN MEER KLEUREN
BREIEN
VESTEN
BREIEN
WANTEN
.

Heerlijk warme gebreide wintertruien, hier vind je alles wat je met meerdere kleuren garen kunt maken en ook een aantal met verloopgaren.
Als je deze met de intarsiatechniek maakt heb je geen draden aan de achterzijde.

In elk seizoen kun je hier in Nederland wel een vest(je) gebruiken, dun voor de zomer en warm voor de winter. Ook een prachtige jas is heel goed te breien.

Natuurlijk moeten je gebreide wanten ook bij je sjaal of je trui passen, dus daar kun je er nooit genoeg van hebben. De mooiste patronen vind je hier, maak ze in alle kleuren.

.
  BREIEN
ZOMERTOPJES
BREIEN
ZOMERTRUIEN
 

Gebreide zomertopjes in alle modellen lekker luchtig om zo te dragen of ergens overheen. Ze zijn er in korte modellen maar ook in lange of extra lang, kortom hier vind je alles om te dragen met mooi weer. De mooiste luchtige zomertruien brei je nu zelf. Kies een leuk patroon uit en begin. Houdt er wel rekening mee dat er in de wereld heel wat verschillende standaards zijn voor dames maten, dus maak altijd eerst een proeflapje en blijf meten als je bezig bent, zodat je niet alles uit hoeft te halen.  
--